Svenska Fotbollsförbundet

Tjosan!

Sitter på x2000 tåget nu på väg upp mot Stockholm. Jag vaknade upp idag dunder förkyld. Halsen kliar konstant, näsan är täppt till 100% och jag mår bara sååå dåligt. Jag hoppas jag kan klara av båda låtarna idag, men det känns som om "Hurt" är väääldigt långt borta, herregud sådan otur jag alltid har.

Ikväll ska jag iallafall sjunga för Svenska Fotbollsförbundet på deras sponsorfest innan vi alla på ett sällskap på 500 personer ska gå till Råsunda Stadion och se på matchen mellan Sverige - Ungern ikväll som sänds på tv 6 kl 20.00. Ska bli sjukt kul, jag ser så mycket fram emot det. Jag hoppas bara att jag kan få må bättre snart, det är inte kul när man är så genomförkyld.. en mardröm för sångare/sångerskor.

Har sovit i perioder, men sista gången vaknade jag ganska rejäl. En bebis som sitter i vår vagn la av ett sådant otroligt högt och gällt skrik, var som den värsta väckarklockan du kan tänka dig.. haha.

Försöker hålla mig positiv, men ärligt talat så vill jag bara vara hemma, och gräva ner mig under mitt underbart sköna täcke och mysa med kudden framför en film med världens största kopp te och ta hand om mig själv. Så himla nice det lät.

En stor suck på detta.

Håll tummarna.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0