29 september '10

Godmorgon!

Klockan är lite efter 9, jag gick upp kl 6. Varför i hela fridens namn då?

Jo, vid kl 8 hade jag en liten spelning i stan på teatern. Marknadsföring för företag handlade det om, så ville dem ha litet inslag av musik, där kom jag in i bilden.

Trodde seriöst jag skulle dö kl 6 imorse när klockan ringde, men det gick hur bra som helst. Trodde aldrig jag skulle orka sjunga två låtar á la Hurt så tidigt på morgonen, men visst gick det. Tack vare DENNA kvinna!

Ska snart åka till Center Syd, jag måste köpa nya hörlurar.. vet inte om jag tappat mina, men dem är borta iallafall. Mina fina blackberry lurar med fet bas och klart ljud. Är så ledsen.. suck. Har ni tips på några bra lurar kanske?

Ha en fin dag ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0