Never forget yourself


Goddag fina ni.

Jag har varit otroligt frånvarande och kommer säkert vara det ett tag till framöver. De senaste dagarna har jag mått urkasst, igår så pass dåligt att min ena chef hoppade in och körde serveringen för mig... hur tacksam är jag för det tror ni? Så fruktansvärt tacksam. Det betydde så mycket, jag hade en sådan smärta i höger sida lite längre upp på ryggen.

Jag gick till läkaren idag och jag var så rädd för att det var en urinvägsinfektion som hade dragit sig upp till njuren, men det var det alltså inte. Läkaren kände på min mage, tog blodtryck, lyssnade på hjärta och lungor m.m, och det visade sig att jag har stressat WAY tooo much den senaste tiden. Oregelbunden hjärtrytm hette det, inte bra alls. Så nu kom jag på att den personen man bör ta mest hand om är sig själv. Jag har ignorerat mig själv och min hälsa hur länge som helst, och det är INTE ok. Så nu ska jag gå och inhandla lite mat, en bit choklad, och sätta mig ner i soffan en stund och bara vara. Sen är det dags för jobb, och det är ett stressigt yrke, det är det absolut och det kan man ta, men jag har stressat mer än så den senaste tiden med rep osv och när man då glömmer bort sig själv, då är det illa.

Så, wish me luck tonight! ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0