22 maj '10

Nu drar det igång en fartfylld vecka fast det bara är lördag.

Idag är det alltså bröllop kl 15 i Ängelholm på schemat, sen en resa upp till Stockholm med familjen. Efter det rullar det bara på som ni kan läsa i förra inlägget.

Sitter på tåget på väg hem, och funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig när jag sjunger på Gröna Lund i Stockholm. Hur är vädret där uppe? Här nere skiftar det så extremt, men det är liksom kvav värme kan man säga.

Andra artister imorgon är bland annat Markoolio, Erik Grönwall från Idol, Peter Jöback mfl. Vi kommer sjunga en låt tillsammans, sen har jag ett solonummer. Ska bli väldigt roligt faktiskt!

Har inte hunnit lägga in mina egna bilder från igår, men söta Alexandra har redan hunnit. Vi hade så sjukt roligt och det var väldigt inspirerande.

Tills vidare, ha en riktigt härlig dag så hörs vi on the way till Stockholm!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0