Mjukis

Madde har blivit med mjukisbyxor.

DET NI! Jag har aldrig ägt ett par mjukisbyxor, don't ask me why. Aldrig varit för häng direkt, men idag på Bikbok hittade jag de perfekta mjukisbyxorna. 199kr, vita, inget häng, två perfekta fickor och resor i midja och vid fötter. Dem är mina! Helt underbara, och jag älskar vitt, känner sig så fin.

Sen hittade jag en söt topp på HM, och sen två par jeans! Jag har varit lite anti de där 199krs-jeansen på Gina, har bara tänkt att dem sitter säkert jättedåligt.. tjiii fick jag kan jag lova! De satt perfekt på mig! Så jag köpte två par när de ändå var så billigt, helt underbara jeans! Jag har inga höga krav på jeans direkt, bara att dem sitter snyggt. Har liksom haft 1000krs Lee jeans som gått i sönder efter ett år, och gina jeans som hållt i två, så det är väldigt individuellt inom jeans. Jag är jättenöjd!

Ikväll blir det som tidigare nämnt melodifestivalen, och min vovve verkar må bättre så jag känner lite inre frid, så nu ska jag sätta mig ner med mina två pågående låtar och ta dem vidare till nästa steg!




Perfekta mjukisbyxor, fast i vitt. 199kr!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0