Klockan 01.25

Precis på detta klockslag, sitter jag nu hemma.

Hemma i min soffa med datorn i knät. Haft en mycket trevlig kväll hos våra kära vänner Marianne & Stefan. Bjudits på enormt god mat, efterätt och massa godis.. MUMS!

Men kvällen led mot sitt slut, brorsan satt och nickade i stolen, så fick köra lilla familjen hem. Jag själv har druckit massa gott kaffe och kan inte få ihop hur i hela fridens namn jag ska lyckas somna nu? Kommer inte gå, en kopp kaffe kan räcka en hel dag för mig. Jag har druckit minst två vad jag kan komma ihåg? Så ja.. låt se vad detta leder till.

Midsommarafton 2010 flög förbi iallafall, och nu har jag en dag ledigt till, sen bär det av till Ronneby för rep inför premiären, som är nästa fredag. Så himla spännande!

Bilder kommer upp under den kommande dagen. Med detta säger jag godnatt, och hoppas alla där ute har en underbar midsommar, och håller sig borta från fyllekörning!

Natti natti! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0