4 juni '10

SLAPPEDAG.

Underbart väder. Jag har sprungit runt i myskläder. Lekt i studion. Tittat på tv. Läst lite Diggiloo-texter. Åh det är underbart.

Trots motgångar osv så har jag kunnat unna mig ett leende eller två idag. Tack vare vädret. Tack vädergudarna, haha.

Sen idag när jag satt i studion och lekte så förstod jag att jag bara måste börja lira med något band som spelar symfonisk metal. Det har länge varit en dröm, men nu känner jag att det är på riktigt. Jag vill verkligen göra det, och det NU. Någon som vet något band som söker sångerska? Isåfall får ni gärna tipsa mig.. det är en dröm!

Ska slappa vidare i soffan nu med min übersköna kudde. Sen ska jag även be för riktigt fint väder till Sweden Rock Festivalen nästa vecka.

Puss! ♥

2 kommentarer
Postat av: C

Du slappar, andra arbetar, orättvist :(

2010-06-05 @ 01:33:21
Postat av: Johan Glawe

bara att säga till om du behöver trummis =P

2010-06-05 @ 01:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0