29 juni '10

Godmorgon gott folk!

Ska samlas kl 10, men först är det en underbar frukost som väntar. Idag blir det säkerligen minst lika intensivt som igår, om inte så mycket mer. Jag tänker ge mig fan på att klara all koreografi idag, det är ju kul när man kommer in i det, men det som gör mig rädd är att jag är så himla rädd för att göra bort mig på själva scen. Men nog om det nu..

Innan jag sticker iväg så vill jag visa er något som jag tycker är en enorm ära. Diggiloo har släppt en platta med 20 utav de bästa låtarna genom alla showerna genom åren, och jag har fått äran att få vara med på den med låten "Hurt". Det känns enormt bra och jag är så himla glad.

Den kan köpas på Ginza imorgon då den släpps, och den kostar bara 49kr.

Kram! ♥





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0