26 juni '10

Då var det lördag!

Imorgon beger jag mig mot nya äventyr, så detta är min sista dag hemma tills.. den 19:e juli! Känns lite konstigt, aldrig varit borta sålänge från vänner & familj och jag kommer nog aldrig ha jobbat så hårt, men det är en utmaning. Det ska bli intressant och ha genrep med allihopa nu, se hur det går helt enkelt.

Midsommarafton igår ja, det gick som sagt i förra inlägget väldigt bra. Jag drack kaffe och nä, jag kunde ju inte somna heller! Så jag packade rätt mycket kläder faktiskt, slipper jag det idag. Haha!


Söta lilla midsommarstången!


Varannan vatten! Haha...


Vissa är inte stora i maten. Köttbullar FTW!


Vacker blåklint.


Efterätten! Så himla gott. Mammas hand kom med på ett hörn! ^^


Såhär såg jag ut under gårdagen. Mamma blev bortklippt! ♥


Ska nog äta lite frukost nu och kicka igång denna dagen. Puss! ♥


1 kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

det var fina bilder, du ser ut att haft en bra midsommar :D

allt bra med dig idag?

2010-06-27 @ 09:10:11
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0