18 juni '10

Hej gott folk!

Har ni en bra dag? Jag kämpar fortfarande stenhårt mot min förkylning.. den börjar nog ge med sig, men bara rösten är okej till imorgon är jag nöjd. Ska sjunga på ett bröllop på Ven imorgon, längtar. Det är så sjukt fint där! Ska bli härligt att återvända dit.

Idag har jag varit passiv med allt i princip, försökt kurera mig tills imorgon så gott det går. Jag hatar faktiskt att dricka te, men med mjölk så blir det iallafall uthärdligt kan jag tycka! Någon som kan tipsa om någon riktigt god te-smak?

Nu i eftermiddag ska vi faktiskt till min ena kusin som fyller 13 år, ska väl ha något lite kalas-aktigt. Ska bli trevligt!

Denna låten återvänder jag ofta till. Hörde den för första gången när jag var 16 år, och jag återvänder som sagt ofta till den.. förstår inte varför jag inte tröttnar, den är väl helt enkelt så JÄVLA bra.

Enjoy!


1 kommentarer
Postat av: C

Jag kan gott rekommendera dig chai te, riktigt gott. Finns bland annat på Espresso House. :)

2010-06-18 @ 23:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0