TRELLEBORG! ♥

Vill tacka hela Trelleborg för att ha gjort min kväll!

Upplevde en underbar kväll i Trelleborg med en minst sagt fantastisk publik! Det var en otroligt härlig och positiv stämning och det kändes helt magiskt när man såg hur alla stod upp i slutet och klappade med och var glada. Att sprida glädje genom sång och dans på detta sätt är ju det man vill göra i livet, underbart.

Jag är helt ställd fortfarande faktiskt, vilket ni märker kanske när jag skriver, men jag mår bara så otroligt toppen. Nu är vi på väg mot Landskrona för att sova på Hotell Öresund och sen imorgonbitti (väldigt tidigt) så drar vi mot Göteborg för att medverkar på "Lotta på Liseberg", missa nu inte detta gott folk!

Puss & godnatt! ♥
1 kommentarer
Postat av: Malin

Jag var i Trelleborg igår, det va GRYMT!

Ni var så bra allihop! :)

Givetvis ställde även jag mig upp efter att du sjungit din låt.. det gjorde du bra och vet du, ännu bättre kommer det bli när ni har hela showen i ryggraden! ;)

Jag kommer till Båstad också om några veckor!

Du måste leva din dröm nu, jag är inte lite avis ;) Hade varit kul med ÄNNU fler bilder :D

Kram

2010-07-05 @ 08:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0