8 juli '10

Hej alla söta! Hur mår ni?

Jag mår verkligen toppen idag. Sov länge, åt en god lunch, har varit ute och bara njutit av vädret. Nu på eftermiddagen har det blivit sämre, men det gör absolut ingenting. Har bara legat på rummet när regnet kom och bara.. varit. Kl 19 är det middag för alla artister och musiker, ska bli riktigt trevligt. Det är ett enormt härligt gäng och jag känner mig extremt lyckligt lottad.

Lite av min dag hittils kanske?


Scenen byggs i Hook!



Jag & Lisa satte oss ner här i gräset och spelade Yatzy.. hon vann. Men jag är faktiskt kass, haha!

Sen umgick jag med Erik, Mojje och Mats (gitarristen i bandet) och bara hade en trevlig stund när det dock började mulna till.. tråkigt nog.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för kvällen. Puss!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0