4 juli '10

En ny vacker dag.

Jag mår toppen efter giget igårkväll och nu befinner jag mig faktiskt i Trelleborg! Det är ganska konstigt väder, väldigt disigt och värmen är ganska jobbig.. sådär tropiskt och kletigt, haha. Jag åkte faktiskt med Jessica ner hit och vi stannade till på något trevligt ställe och käkade lunch.

Sen måste jag säga en helt annan sak. Ni som väljer att kommentera, varsågoda, men tro inte att ni kan påverka vem JAG är och vad jag skriver i min blogg. Detta är min blogg, trivs ni inte så behöver ni faktiskt inte läsa den heller. Denna är egentligen för privat bruk, jag skriver ner minnen precis som en dagbok, och kan inte heller rå för att så många råkar trilla in. Men kommentera inte och försöka ändra på MIG, det kommer inte fungera. Det är så himla roligt att så många väljer att läsa den, men jag är fortfarande bara Madeleine Liljestam.

Nu ska jag stå framför en fläkt, slappna av lite och längta till kvällens show. Hur många kommer och kikar ikväll som läser bloggen?

Puss på er!




3 kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen

Stå på dig du har så rätt tårarna kom när du skrev att du ska vara med lotta Engberg i tv.Du är värd allt detta och jag gjorde det jag sa till dig.För du är värd detta jag har ju inget jobb ute så jag hade tid till det.kramar dig vad rädd om dig marie ch

2010-07-04 @ 17:20:45
Postat av: Anna

Hej! Hörde dig igår i Kristianstad. Otrolig fin röst du har! Vad heter låten du sjöng?

2010-07-04 @ 17:44:09
URL: http://hjarterdam.blogg.se/
Postat av: C

Tyvärr inte denna gång.

Att det fortfarande finns såna som tror de kan ändra någon genom internet. Stå på dig själv vännen :D Sååååå stolt över dig.



Kram

2010-07-04 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0