Kämpa!

Nu har jag pluggat.

Så duktig jag känner mig. Sen blev jag ju även påmind om hur jäkla tråkigt jag kan tycka det är att plugga saker och ting jag inte vill, haha. Det är nödvändigt såklart, men jag kommer ihåg i skolan när man läste om gamla kungar i Sverige och jag brydde mig inte ett skit, så svårt det var att plugga in det då. Nästintill omöjligt kändes det som. Men med hygienkursen har jag kommt en bra bit faktiskt, men man får koncentrera sig lite extra när det är danska och vissa ord får man allt slå upp.

Efter kl 17 ska jag och mamma bege oss mot gymmet i grannbyn. Det är dags för spinning, och jag hoppas jag tar mig igenom det lika bra som sist! Sist fick jag ont i min bakdel i typ en vecka, haha. Gjorde för jäkla ont alltså efter ett light spinning pass, hehe.

Sen idag fick jag ett samtal från Anders Kungsman från Öresundsteatern. Den 27:e mars, på Café 261 i Landskrona kommer jag uppträda tillsammans med dem i deras "Nattcabaré"-premiär som aldrig hade premiär förra året. Men nu så sker det, och det ska bli så himla trevligt.

Nu ska jag rota fram "träningskläderna", som består av en svart t-shirt och leggins, hehe. ♥




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0