12 januari '10

Grå och molnig tisdag har man vaknat upp till.

Men jag har sovit gott i min ny "säng". Fast jag har oturen att ha blivit täppt i näsan, så har vaknat jättemycket inatt av att jg varit snustorr i munnen. Blä! Men nu sitter jag med Vicks under näsan och har precis ätit frukost.

Idag ska jag jobba, men ska inte ta tåget förrän vid 11.22, för jag börjar inte förrän kl 13. Himla skönt får jag säga. Jag slutar dock kl 20 ikväll, så är inte hemma förrän vid 22 ikväll, men det känns ok faktiskt. Imorgon jobbar jag 11 - 19, så idag känns som en liten mjukstart efter helgens ledighet. Skönt!

Ser fram emot torsdag. Då ska jag träffa söta Sara, och vi ska försöka hitta något riktigt fint till vår kära vän Ida som vi ska till på lördag, ser fram emot det så himla mycket. Finare tjejer får man leta efter.

Ska köpa nytt tågkort idag också.. så blir fattig, hehe. Det är så mycket pengar på en gång tyvärr.

Nä, dags att borsta tänderna!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0