Typisk lördag

Som rubriken säger, så var det en typisk lördag på jobb.

Det första jag möts av vid kl 11 när jag ska börja, är en lång kö till kassorna på Burger King. Då hade vi alltså inte ens öppnat, vi öppar kl 11.. så det var full fart direkt, och så höll det på hela dagen. I ca 4 timmar hade jag inte ens en chans att gå och dricka.. ja, ni kan tänka er själva.

Så ikväll är jag ju ganska trött. Men har samtalat med både Niklas & Ida i telefonen, och man fylls ju av positiv energi och det känns verkligen underbart.

Min lördag blir väldigt lugn. Sitter och tittar på melodifestivalen med familjen. Men tänker inte prata mer om det. Jag kokar inombords för att det är så.. ja, vi stannar det där iallafall. Jag har ett glas mjölk, lite choklad, och sen ska jag banne mig sova. Imorgon blir det upp ganska tidigt ändå, ska ju på sånglektion. Äntligen! Har gjort sådana enorma framsteg, och det är en sådan fantastisk känsla man får.

Imorgon blir det bio med vänner. Alla singlar, alla sörjer.. eller nä, vi har ju varandra. Det är det som är meningen. Det blir iallafall nya filmen "Farsan". SKA BLI SÅ KUL! Hahaha, älskar Fares-familjen.

Så.. vad tycker ni om melodifestivalen? Berätta!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0