Studio

Kom precis upp från studion.

Älskar att grilla mig själv i studion här hemma, haha. Så himla skoj. Men det var inte därför jag gick ner och spelade in, utan jag har sjungit in en refräng till en god väns låt, och hoppas på ett riktigt bra resultat, känner mig helt OK nöjd.

Snart ska jag & mammsen iväg på seansen, det ska bli så himla spännande. Den ska ändå pågå från kl 19 - 21.45, så det är ju ändå ett bra tag.

Stack inom Center Syd idag för att prata med butikschefen på Scorett, och oj vad hon var trevlig! Jag sa till henne att jag kan inte riktigt skicka dem till reperation genom dem för jag behöver ju skorna NU, i detta vädret. Så hon sa att jag kan faktiskt komma tillbaka om några veckor när snön, förhoppningsvis, har börjat smälta bort och man kan ha några andra skor. Så sa hon att vi kan ta det då, hur snällt var inte det?

Sen råkade jag köpa ett par ursöta ballerina skor med nitar från Deichmann. Vita, och så himla fina till våren. Jag längtar. 199kr kostade dem bara, sen hittade jag ett par söta örhängen för 50kr på Glitter, och en supersnygg korsett liknande sak från Kappahl, i XS, den ABSOLUT sista, för endast 50kr, hade kostat 250. Hur snygg som helst!

Så blev lite fattigare idag.. men det är lugnt.

Nu ska vi åka!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0