Fredag den 13:e - Slit!

Slit ska jag inte påstå, jag har riktigt roligt samtidigt som jag jobbar helt enkelt.

Jag har under hela dagen hittils kämpat mig fram bland alla saker och ting i garaget och prismärkt, hängt upp och organiserat väldigt mycket, men jag är lååångt ifrån färdig. Tur att jag har imorgon på mig också, puh!

Jag hoppas verkligen på att många kommer och att alla hittar något som dem finner intressant och köper, för priserna ligger på typ 10-20kr/sak, plagg. För hur mycket jag än älskar vissa av plaggen, så måste dem bort pga. platsbrist, och jag vill helst inte slänga grejerna utan hoppas att dem får nya ägare istället!

Har precis käkat lite mellanmål och har äntligen hittat en låt jag letat efter länge. Vi körde den på gymnasiet, den är så mysig! Tydligen heter den "Falling Slowly" och är en utav de låtarna jag känner att jag kommer spela mycket här hemma i höst när man sitter i studion och bara lyssnar på när regnet piskar mot rutan.

I denna live-versionen sjunger tjejen stämma från början, det tycker jag drar ner effekten lite, men den är ändå så fin.. den är så enkel, öppen och ödmjuk på något sätt. Fantastiskt bra!

2 kommentarer
Postat av: Linus

Glöm för all del inte att se filmen "Once" där låten finns med: http://www.imdb.com/title/tt0907657/



Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=726SFblz9Lk

2010-08-13 @ 20:30:06
Postat av: Lovisa :)

Va kul med loppis :) bor tyvär inte så nära så kan inte komma och kolla men hoppas det går bra! :)

2010-08-13 @ 22:22:49
URL: http://robisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0