Attans

Byrån på Jysk var inte längre annonsvara.

Kostade 400kr mer. SKIT. Men, jag lyckades få tjejen att kolla upp när den blir annonsvara igen, och det är snart.. I'll be there!

Har suttit i studion i timmar idag med pappa. Fått ordning på nästan allt nu, och wow vilket ljud vi har. Man blir som ett barn på julafton. Känns som om jag kommer spendera timmar där imorgon också.. haha. Någon som har ett förslag på någon bra låt man kan spela in? Ska börja spela in en demo till min nya låt iallafall. Den är snart färdig, och den är jag också hyfsat nöjd med. En väldigt mörk låt, djup text.. men det ska vara en tankeställare.

Glöm inte att ni kan rösta på mig i Next Star 2010 ända fram till den 18:e april! Ni kan rösta 1 röst gratis var 5:e minut på www.nextstar.se

Eller så kan ni rösta direkt via sms:

STAR3 Madeleine till 72900 (ger 10 röster). Kostnad: 3 kr.
STAR5 Madeleine till 72900 (ger 20 röster). Kostnad: 5kr.
STAR10 Madeleine till 72900 (ger 50 röster!). Kostnad: 10kr.

Ni får ett sms tillbaka med en bekräftelse på att ni gjort rätt när ni skickat något av ovanstående.

Tack till er ALLA som röstar. Ni är underbara!

Godnatt på er alla.



1 kommentarer
Postat av: C

Hmm, tror jag kanske kan lägga några stycken mer :P Får se om jag känner mig snäll. Haha



Sov så gött

2010-04-07 @ 00:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0