Oh my god.

Alltså.. oj.

Mamma & jag åkte iväg mot Hyllinge idag för att införskaffa lite pärmar, papper, block, förvaringslådor osv osv. Gick in på en skithärlig affär som heter Pang, haha. Massa billiga & roliga saker. Plus att deras lösgodis kostar 4.90kr/hg, och är det färskaste lösgodiset jag vet! Perfekt.

Efter det gick vi in på Familia för vi hittade ingen A5 pärm till pappa inne på Pang, så skulle handla det där inne istället. Går förbi den billiga skokedjan "Deichmann Sko". Vi tänkte att titta lite gör ju ingenting. Går in, och efter ca en halv minut så försvinner allting i min omgivning. Det är bara jag och Skorna med stort S. Det var som en uppenbarelse. Dem bara stod där. Så vackra. Så billiga, och dem skrek efter mig. JAG HÖRDE DET!

Nja, kanske inte så. Men det var kärlek vid första ögonkastet. Dem är så perfekta, och det bästa med dem är att platån gör att dem är riktigt sköna att ha på sig och t o m gå i! Så nu letar jag efter ett lite finare tillfälle där jag kan använda dem.. haha! De kostade för övrigt bara 399kr!

Nu är det lite fotboll på tv.. megatråkigt. Skulle lätt varit hockey. Men ja, jag väntar bara på att en utav mina favoritfilmer "Forrest Gump" ska börja på tv. Kommer inte ihåg vilken kanal dock.. märker jag sen! (:

Började få ett migränanfall nu ikväll, så tog tabletter och ska stänga ner datorn nu och vänta på att det ska gå över!

Ha en fin kväll!


Mina nya älsklingar... ♥ För 399kr blev det ni & jag.. x)

1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Jätte jätte fina! :) Är själv ute efter något liknande, men gärna i grå mocka, de har ett par på h&m ,600 kr kanske inte är dyrt egentligen, men mycket pengar för ett par skor som man inte använder jätte ofta!

2009-09-06 @ 11:37:16
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0