Födelsedag!

Idag fyller jag 19år!

Ännu ett år har gått, och det senaste året har bara flugit iväg. Det har hänt så mycket dåligt, men samtidigt så mycket bra och härligt i mitt liv. Det känns hur bra som helst, så att fylla år känns bra detta året, jämfört med förra året. Förra året förstörde x antal människor den roligaste (18:e) födelsedagen i ens liv, och det kändes verkligen inte roligt. Sådant går aldrig att förlåta. Men denna födelsedagen ser ut att bli till det bättre, och det är jag så tacksam för.

Idag skulle jag gått upp vid ca kl 9, men jag hade tydligen stängt av klockan och sovit till 11.30, hahaha! Oooops! Låg och vred mig länge inatt innan jag lyckades somna, så var faktiskt trött. Så nu är jag utvilad, lite hungrig och har fått superfina kort och en bukett med rosa blommor med tillhörande brudslöjor av min familj, SÅ FINA! Sen korten som jag fick av några i min släkt var hur fina som helst, det ena var på en fyrklöver. Ni vet vad jag tycker om sådant, IRLAND FOR THE WIN! Me like.

Ska äta lite nu, och ikväll väntar det bio med familjen på premiären av uppföljaren till "Män som hatar kvinnor", nämligen filmen "Flickan som lekte med elden"!

Ha en fin dag! ♥





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0