Peppad

Nu har jag äntligen blivit klar med spellistan nu!

Jag & Niklas repade tills lite innan kl 21, och sen stack jag & brorsan och köpte lite gott till kvällen. Sen dess har jag nu suttit och försökt knåpa ihop en riktigt bra spellista till imorgon, vi ska ju spela på musikcaféet i Landskrona.

För er som undrar är det mellan kl 11 - 14, och det ligger bredvid äldreboendet vid Lilybåtarna i Landskrona, det kallas Kassakroken eller Gamla Kassan!

Det ska bli riktigt trevligt, hoppas bara man hinner sjunga upp så man inte låter totalt morgontrött.. haha! Hade varit snyggt det. Men det kommer säkerligen gå bra. Många utav låtarna har vi lyckats få riktigt svängiga, med bara en gitarr och s k ägg som jag kommer använda. Kommer bli jätteballt!

Tjuvkikat lite på filmen "Just like heaven" eller vad den heter på kanal5, den är helt ok. Så ska titta färdigt på den, sen ska jag faktiskt sova så man är utvilad till imorgon!

Önska mig lycka till!





1 kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till. Det kommer gå galant! :)

2009-10-02 @ 23:55:55
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0