Ny klänning

God Eftermiddag allihopa!

Jag följde med brorsan och mamma till brorsans tandläkare i Helsingborg. Efter det bar det av mot Hyllinge för att hitta en rejäl vinterjacka till brorsan, och det hittade vi. På vägen råkade jag ju hitta the perfect dress också..

Denna klänning är från Sisters Point, men jag köpte den i en affär som heter Cassels. Den kostade 599kr, och är av otroligt fin skinnimitation. Trots att det ej är äkta skinn, så känns den faktiskt som riktigt fint lammskinn, fantastiskt bra gjord. Den är supersnygg på, riktigt snortajt, figursydd klänning, och jag var tvungen att köpa den. Jag brukar inte köpa så dyra kläder, men denna var one of a kind, och det är inte ofta man hittar kläder som känns som om de är skräddarsydda efter just dig. Så den är min nu, och jag ÄLSKAR den.

Sen vill jag tillägna en bild till gitarristen Niklas jag spelar med. Jag kämpade hårt för att ta denna bilden, och det är ett internt skämt mellan oss, men jag tyckte det var kul att jag lyckades. Hahahhaa!

Dags för mat nu, sen grey's anatomy och fotboll! ♥



599kr, Cassels affär och märket är Sisters Point (danskt märke tror jag..)


Endast för dig Niklas.. hahaha! Ser ni för övrigt kartan som reflekteras i bilens ruta? Snyggt ^^




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0