Härlig dag

Ibland mår man bra av att bara slappa.

Eller hur? Jag gör det iallafall. Haha! Men bara ibland såklart.

Idag har jag alltså tagit det väldigt lugnt, men har faktiskt även tillbringat en del tid i studion. Alltid likadant när man stänger ner studion och tittar på mobilen, "missat samtal" och några sms.. Oops, men man försvinner ju faktiskt in i en helt annan värld. Väldigt skönt tycker jag.

Så jag ska avrunda kvällen med Grey's Anatomy och sen den sista hyrfilmen efter det hade jag tänkt. Åt kycklingrulle till middag och är väldigt mätt, så sitter bara i soffan och känner mig som en boll. Haha, så trevligt! =)

Jag får önska er alla en trevlig kväll, och vill tacka den som valde att kalla sig "inte anonym" för den fina kommentaren i mitt förra inlägg!

God kväll! ♥


Grey's Anatomy på kanal 5 ikväll kl 21.00





 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0