Årsdagen - 28 oktober '09

Ett helt år sen.

Varje dag kan kännas oändligt lång vissa stunder, och det kan vara riktigt svårt ibland, men när man blickar tillbaka känns det som om vissa stunder var igår.

Idag är det ett helt år sen min kära farfar gick bort. Ett helt år sen. Jag minns vårt sista besök som om det vore igår, jag kommer ihåg nästan allt! Hur han kämpade in i det sista, men trots det, så på vårt sista besök skrattade vi och hade jätteroligt. Ett sista, och ett helt underbart minne.

Det sista farfar sa till mig, samtidigt som han tog min hand för den sista gången var: "Madeleine, jag vet att du kommer lyckas. Du är en fin tös, det kommer gå hur bra som helst för dig..".

De orden sa farfar varje gång vi besökte farmor och farfar, i flera år, och det stärkte självförtroendet enormt. Sen helt plötsligt så var han borta. Jag har inte fått höra det från farfar på över ett år. Men hans ord ekar kvar, och det känns lika tryggt varje gång jag tänker på hans ord.

Vi saknar dig farfar ♥







0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0