091029

Lång, mysig, och otroligt trevlig dag.

Jag började väldigt tidigt idag, men jag måste säga att det var en fantastisk morgon. Det var redan lite ljust när jag vaknade kl 6, och under tiden jag åkte tåg fick jag beskåda en otroligt vacker soluppgång.. så underbart.

På jobbet stod jag i kassan hela dagen, och det var supertrevligt. Jag verkligen älskar det! Nu skiftar jag att snacka mellan svenska, engelska och t o m danska! Haha, det är superkul. Jag har lärt mig enormt mycket!

När jag hade 10minuter kvar på jobbet dyker en söt liten filur upp bakom mig. Nämligen Karin! Den söta människan hade tagit sig till Field's efter provet i sin hygienkurs (som man måste gå i Danmark om man ska jobba i kök), och överraskade väldigt mycket. Jag blev så himla glad, och sen frågade hon bara: "Men jag ska ändå hem nu efteråt, ska vi ta en fika i Malmö?". "Ja tack", sa jag! Vi hade hur trevligt som helst! Vi stack till Malmö, och in på Espresso House, där jag även fick höra en otroligt rolig kommentar. Jag ville nämligen bara ha vanligt vatten iochmed att jag hade varit på jobb och var jättetörstig, men Karin ville SÅ gärna bjuda på en kaffe eller bara någonting (hon verkade lite desperat ett tag.. haha!). Så när vi satte oss sa jag någonting, och då kläcker hon ur sig: "Men vad? Du tog ju vatten. Din nööörd."  HAHHAHAHAHHA! Det var så fruktansvärt roligt.

Så, vi sa adjö efter ett bra tag ihop till stan, sen åkte jag hem, in på Kvantum och handlade lite mjölk med hem till familjen och nu sitter jag här och har ätit middag. Ska snart krypa ner i soffan, och lite senare ska vi kolla på nya Wallander filmen, för igår tittade vi på en annan hyrfilm som heter "Knowing" med Nicolas Cage. Alltså, den var superbra! Riktigt spännande film och helt fantastisk. För er som älskar domedags filmer, SE DEN.

Så, det var allt för mig i denna stund, vi hörs senare! =)



"Knowing", med Nicolas Cage.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0