091027

Ingen huvudvärk, wohoooo! Än iallafall.

Har sovit gott inatt, så det känns som en bra dag. Jag bara ber för att det inte är några problem med tågen idag till och från jobb, det hade jag verkligen inte orkat, haha. Vill bara att det ska gå felfritt idag..

Har ätit en stor frukost medan jag kollar på "King of Queens", det är så himla roligt! Tror det är den norska kanal 3 som sänder det nu på morgonen, passar alltid till frukosten.

Idag jobbar jag från kl 15 - 20, och det är mitt sista pass med Ida.. känns så himla tråkigt. Men den sötnosen har lovat mig en fika på onsdag, haha! Ska bli himla trevligt.

Jag klickade mig in på aftonbladets hemsida idag, och fick syn på det HÄR!
Kortfattat; Norden som en union. Hur tror ni det hade blivit?

Nu ska jag fortsätta snegla lite på tv, och även läsa ur den sista pocket boken som hängde med i min stora bokbeställning när jag började jobba. Den heter "Skadad", och den är fantastiskt bra men fruktansvärt hemsk. Har en del kvar, och det är det mest spännande.. den är verklighetsskildrar och man vill ju såklart veta hur det kommer gå!

Ha en fin dag! ♥


Bild jag tog förra året.. är det bara jag som längtar efter snö som stannar kvar (ej slask) istället för regn?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0