091023

Hemma från jobb!

Det är äntligen helg, så himla skönt. Idag har det även varit en superbra dag på jobbet. Har stått i kassan, och det har varit riktigt roligt, haha! Träffat många olika människor, och många engelsmän! Kom ett par engelsmän idag i ca 60års åldern, och var byggarbetare. Såg ju stentuffa ut, men när de kom fram och skulle beställa kunde man inte blivit bemött på ett snällare och trevligare sätt. Efter var sak de hade beställt sa de: "Please", sådär superartigt. Det var riktigt härligt! =)

Fick lönebeskedet idag också. Fattar verkligen noll. Zero. Nothing. Så får ta med det på måndag och fråga ut dem vad allt innebär. De ser absolut inte ut som de svenska kan jag säga, haha! Sen ska jag ringa Skat Öresund också, för någon restskatt vill jag inte råka ut för. Bättre att fråga en gång för mycket än en gång för lite, eller hur?

På vägen hem trodde jag att jag skulle få skittråkigt.. men icke då. Träffaden en superhärlig människa vid namn Antonio, vi satt och snackade hela vägen! Hahaha, han hade tydligen inte förstått hur bra han tjänade förrän jag informerade honom om det. Han jobbar tydligen på en klädesaffär på Field's, men dem ska flyttade vidare längre in i Danmark. Han blev jätteglad när han förstod hur bra han kommer tjäna egentligen.. Hahaha, en annan blev ju lite avundsjuk.. men hallå, jag ska verkligen INTE gnälla. Haha!

Kom hem för ett tag sen, ska äta min middag nu tänkte jag, mamma har gjort rotfruktsgratäng och kyckling.. jag dreglar redan.

Food, HERE I COME!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0