Lyckad filmkväll

Hyrde film och hade en riktigt trevlig filmkväll här hemma idag!
Mamma & jag började med en typisk tjejfilm som var riktigt mysig att se på, "Bröllopsduellen" heter den! Sen avslutade vi kvällen med, familjens favorit filmserie, "Wallander - Hämnden". Wallander var riktigt bra, och trots att Johanna Sällström, som tyvärr inte längre är i livet, och Ola Rapace inte är med, så blev filmen grymt bra. Jag blev väldigt förvånad, för jag sågade nästan Wallander direkt utan Johanna & Ola med i rollerna, men ack så fel jag hade. Om ni har sett filmen "Se upp för dårarna", så lär ni känna igen den ena nya polisaspiranten i de nya Wallander filmerna! Jag kommer inte på vad hon heter i verkligheten nu i skrivande stund, men tjejen är sjukt bra skådespelerska och så naturligt rolig!

Imorgon blir det sånglektion i Malmö, ska bli underbart att träffa min underbara sångpedagog igen! Man saknar henne väldigt mycket mellan gångerna.. Så det ska bli trevligt!

God natt på er!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0