2009.05.27

16 dagar kvar. Fy FAN vad skönt det ska bli att ta studenten.

På tal om studenten så kom min klänning idag, och först var jag lite kluven.. tyckte den var snyggast vid rumpan faktiskt, men jag tror jag vill ha den till min student, den var faktiskt jäkligt skön.

Ni får jättegärna säga vad ni tycker om den, och jag vill rekommendera stylebystars.se, pålitliga är dem och klänningen var faktiskt inte så svinigt dyr! 449kr.

Bilderna är tagna med cam och inte så värst bra, men det får ni ha överseende med! ;) Nu blir det mat och sen rep hela eftermiddagen för min del.. Bara jobb och slit hela tiden, haha!


4 kommentarer
Postat av: Anonym

såg att du skulle vara med i sommarchansen! vilket datum ska du uppträda? skriv i bloggen! :D

2009-05-27 @ 16:38:46
Postat av: michelle

Gick det bra innan idag på religionen?



Oh lala, fan vad fin klänning. Den passade sig madelään! (:

2009-05-27 @ 17:43:27
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Tony

Klockren klänning, du kommer vara snyggast på studenten :D och ang sommarchansen så kommer ju jag också vara där och titta :) bor man 3 min ifrån så är det ju ett måste :D ha en skön fortsättning på veckan!!

2009-05-28 @ 03:30:51
Postat av: Daniel

Vilken prinsessdress!

2009-05-28 @ 11:43:22
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0