2009.05.19

Religionsprovet idag gick helt okej, trots allt. Jag kunde allting som dök upp iallafall..
Vi blev indelade i två grupper, också hade vi muntligt förhör. På sätt & vis kändes det bättre med muntligt, men jag har så mycket lättare att uttrycka mig i skrift än tal.. Kluven situation det där.

Vi var på utställning idag också i stan, på Konsthallen. Max Book har en utställning där som är helt fantastisk. Jag blev helt kär i hans tavlor, wow! Sen fick vi även reda på våra betyg i Nutida Konst, och min lärarinna sa att hon ville ge mig MVG++, men tyvärr syns det ju inte i slutbetyget, haha! Men glad blev jag i alla fall!

Så nu är jag på väg in mot stan igen, så köra min broder till hans trumlektion, och sen ska jag bara slappa faktiskt. Nu är alla proven över, förutom ett jag har som är frivilligt, ett MVG prov inom religion som förhoppningsvis kan höja mig tillräckligt för MVG. Ska göra det och hoppas på det bästa i alla fall!

Måste rusa!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0