2009.05.17

Mot alla odds, så blev det suveränt väder idag. Det tackar vi för!

Grattis till Norge, som vann Eurovision Song Contest, med all rätt! Låten har jag hört innan och älskar verkligen den, men det är ju fantastiskt att Norge vann, och Island kom på andra plats! Nordens länder har ju alltid funnits på botten annars!
Men det var ju ingen överraskning att det skulle gå så jävla dåligt för Sverige. Hon är en duktig operasångerska, men på det lägre registret (verserna) är det ojämt och falskt. DÅLIGT Sverige.
Norge har ju även sin nationaldag idag, så jag vill återigen önska min far all lycka till ikväll. Jag tvivlar inte en sekund på att han kommer göra enorm succé.

Igår kväll kollade vi som sagt på den svenska filmen "Låt den rätte komma in". Läskig? Nej. Bra? Sådär.
Jag blev faktiskt besviken. Hur kunde den få hela 5 guldbaggar? Jaja, jag förstår inte det i alla fall.
Den var väldigt bra gjord och allt såg verklighetstroget ut, och miljön de lyckats fånga i filmen var läskig och hur bra som helst, men resten var misslyckat.

Ska äta lite frukost, och sen ut och gå i det fina vädret! =)

1 kommentarer
Postat av: Jontraz ^^

Tyckte att Låt den rätte komma in va fail xD



Och grattis, Norge. Välförtjänt!

2009-05-18 @ 00:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0