2009.05.05

Idag har jag hunnit med mycket, haha!

I skolan var det sånglektion först, som gick skitbra! Jobbar med låten "La Vita Fugge"..
Alla powermetal-nördar vet vad jag snackar om.
Jag behöver bara säga Michelle Luppi och Vision Divine, haha!

Efter det hade vi en stökig ESV lektion, hahaha.. Det var galet. Humöret gick både upp och ner under den lektionen.
Men sen bar det av till Plantan där vi ska ha vår utställning på torsdag.. Jag blev jätteglad och generad samtidigt.
Det är min första tavla någonsin, och fick beröm av vår lärare.. Kändes jättebra att få en liten bekräftelse på sitt första verk! Kommer fotografera det mesta på torsdag och bjuda på här.. Uställningen har premiär på torsdag från kl 19 - 22, och håller sen öppet ända till den 28:e maj!

Efter det hade vi religionslektion.. Som blev ganska rolig på sitt sätt ändå. Trots en Micke som satt och spelade kort på mobilen bredvid.. Haha! Men det gick bra och vi bestämde även datum för prov... SUCK!
Är så trött på prov nu, det har stressat sönder mitt liv, haha.

Presenten till min kära mor till mors dag kom hem idag också, tänker inte avslöja vad det är än, rykten sprider sig snabbt.. Men jag tror hon kommer bli jätteglad, eller jag hoppas i alla fall!
Jag uppskattar alltid min mor lika mycket, men jag tycker det är mysigt med en speciell dag där man verkligen kan hitta på någonting roligt med mammsingen och bara ha trevligt, de dagarna är viktiga för mig då familjen är det viktigaste i mitt liv.

Ska äta lite snabbt nu, sen ska brorsan på trumlektion så hänger med han & mamma.. Sen blir det bara mer plugg. ORKA.


Förresten, vad tycker ni om den nya designen på bloggen? Kom mer än gärna med kritik, jag tål!
1 kommentarer
Postat av: Jesper :)

jag gillade den var skön! :D

2009-05-05 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0