Massa jobb!

Idag hann jag också med projektarbete, känns toppen!
Har lagt till mellanspel, fixat mer trummor, stråkar m.m., utökat det hela, och även skrivit lite text till sången lite längre fram.

Men annars idag så körde jag på körskolan, gick jättebra, också pluggade jag såklart. Snart är det slutprov, och det är nervöst, men jag är mest nervös inför uppkörningen. Idag berättade min körlärarinna att en kille hade kuggat på en helt oförståelig situation. Han hade sett två cyklar komma från en cykelväg, och saktade fint in för att släppa förbi dem. De började cykla ut på övergångsstället, men bilen som kom från andra hållet stannade INTE. Så killen kuggade pga. det. Hur dem resonerade? Jo, såhär. I och med att han stannade "lockade" han ut cyklisterna på vägen och fick då dem att riskera sig själv pga. den mötande bilen som inte stannade.

HALLÅ? Ska han lägga ut 1200 spänn sammanlagt, för att kugga på en sådan jävla skitsak? Jag förstår verklligen INTE hur dem resonerar, blir så jävla förbannad på sådant, det är fan inte okej!

Sen bar det av hem till Michelle för lite plugg tillsammans med henne och Paulina, vi fikade lite också, megamys!

Jaja, nu är det "Sveriges värsta bilförare", det ger en lite mer självförtroende iallafall, haha.
Missa inte "Medium" sen på tv, det är skitbra!

(Sammanlagd arbetstid: 1 timme)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0