Fram mot kvällen

Suttit ett bra tag i studion, höll inte koll på klockan.. 1½- 2 timmar eller något tror jag.
Fixade trummorna idag, la in fills m.m, börjar bli riktigt mäktigt.
Ska jobba mer i helgen, sen ska jag skicka iväg det jag hittils gjort till min handledare Thomas, så han får smaka på mitt konstverk, haha!

Så nu känner jag att jag förtjänar att slappa framför tv:n, vilket jag kommer att göra, och det ska bli sååå gött!
Men jag mår faktiskt bättre i hals och allt! Idag när jag var i studion kunde jag faktiskt sjunga lite smått, så det börja röra sig framåt, underbart. Det har varit väldigt frustrerande!

Nä, nu ska jag leka lite med vovven och glo tv snart!
Puss!

(Sammanlagd arbetstid: ca 1½ timme)




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0