2009.03.31 - Körteoriprov avklarat!!

JAAAAAAAAAAAAA!
Jag klarade teoriprovet i min körkortsutbildning, jag är så JÄVLA glad!
Så nu är det uppkörning den 9:e april, nästa torsdag alltså.. galet nervöst.

Jag var nervös idag också. Försökte hålla mig lugn, men när jag skulle trycka på "rätta"-knappen skakade
jag som en liten kyckling! x)  Känns underbart!
Sen innan provet skulle man ju ta sitt körkortsfoto.. FYFAN.
Så jäkla hemska bilderna blev alltså. Ingen skärpa, ingen kontrast, ÖVERHUDUVTAGET.
Ser ut som om man är på humör att smälla huvudet in i väggen... ungefär. Men det skiter jag i,
blir glad om jag bara får körkortet! =)

Så idag är jag satans glad alltså, helt underbart. Imorgon är det även nationell i Svenska B, 5 timmar får man sitta.. kommer bli jobbigt, men det ska jag fan klara av det också!

Nu ska jag snart in till stan igen, brorsan ska på trumlektion, och då ska jag nog köpa mig en riktigt god & kall Coca Cola och fira att jag klarade provet, YEEES!
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis! :)

Hur många rätt hade du? =)

2009-03-31 @ 17:54:33
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0