2009.03.28

Wow vilken kväll det blev igår!
Vi stack till Grand Hotel, och till en början var det väldigt lugnt, men sen,
så sakta men säkert började det välla in mer & mer folk, och då ropar pappa upp mig, haha!
Sjöng tre låtar med drag i, och sen efter det fick pappa jobba som fan tills stängningsdag! Hahaha!
Det var skitmycket folk och riktigt ös. Allting har ju sina dåliga sidor också, som  t ex de två vuxna männen som
börjar kasta sina drinkar på varandra för att den ena killen råkat gå in i den andra... HAHA! Ni skulle sett det,
det var väldigt barnsligt, men det löste sig när vakten kom såklart! =)

En mycket trevligt kväll, men när man väl kom hem skulle klockan fram en timme, plus att jag blev smått pigg när jag kom hem så lampan släcktes inte förrän 4-5 tiden imorse... Men va fan, nu är jag vaken och någorlunda pigg ändå!
Ska antagligen till Center Syd idag, föräldrarna ska storhandla och jag ska  väl in & springa i affärerna ett tag då tror jag!

Vad tycker ni om denna klänning? Funderar på att inhandla en sådan, kanske i någon annan färg.
Den är från Gina Tricot, så ska leta efter den idag..

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0