2009.03.26

Torsdag idag, vilket innebär ingen skola för min klass, underbart skönt.
Så idag ska jag sitta ett bra tag nere på körskolan, ska nämligen inte ha någon körlektion idag,
ska koncentrera mig helt på skrivningen istället, så har man det gjort.
Sen ska jag iväg med mamma och min lillebror till Helsingborg av diverse anledningar,
och sen ikväll är det ju konsert på Plantan, jag hoppas dock att jag hinner hem till bussen,
ser just nu ganska illa ut men det ska nog gå ändå, typ hela klassen har planerat att komma & kolla på konserten som en i vår klass & hans band ska ha, så det kommer garanterat bli skitkul!

Nu ska jag iväg, ut i det fina men smått kalla vädret!
Idag har jag på mig jeans, vit body från Gina Tricot och en vit skjorta med uppkavlade armar,
stört skönt!


Här har ni mig lite snabbt idag, haha! (Ja, jag är trött på bilden.. haha!)

1 kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser ju inte bara vacker ut ju.. Wow ^*

Här var bilden dessutom mer tydlig.

Du är väldigt vacker och enormt snygg

2009-03-29 @ 19:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0