2009.03.18 - Vår!

Idag har det varit skinande och vackert väder, plusgrader, lätta vindar och vårkänslorna börjar sakta men säkert lockas fram. Underbart!

I skolan gick ensembleledningen jättebra, min lärare gav mig mycket bra respons vilket glädjer mig, jag förberedde mig väldigt mycket och satsade stenhårt på detta, så det var verkligen mödan värt. Jag tyckte även det var skitkul att leda så, vill göra det fler gånger, helt klart.

Efter skolan tvingade jag mig själv till körskolan, måste verkligen sitta där nästa varje dag nu för att klara teoriprovet, men det går faktiskt bra! Mina resultat är jättebra, så lite mer övning så är jag redo för slutprovet!

Underbar dag idag i skolan för övrigt, mycket skratt, en del flipp, och positiva energier, det uppskattas.
Det verkar även som om flaket till studenten snart är ordnat, förhoppningsvis! Yes!
Slutet är nära nu, och jag har börjar få lite idéer om vad jag kanske ska göra efter studenten, så håll tummarna för att mina planer kan fungera okej i alla fall.

Nu ska jag fan ha mat, jag är vrålhungrig!!!! Kyckling, pommes och bernaisesås ska jag kränga nu, haha!
Projektarbete sen, jag måste fortsätta, alla idéer måste få plockas fram nu.
1 kommentarer
Postat av: Kissdockan

Hej söta du!



Det ser ut att bli lite svårt att hinna en fika denna veckan tyvärr :/



Men vi kan kanske försöka hitta en dag nästa vecka om du har tid o lust? :)



Kramkram



Ps. Gott det lät med kylling pommes o beasås! ;)

2009-03-18 @ 19:41:24
URL: http://kissdockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0