2009.03.12 - Studentmössan är kommen!

Studentmössorna kom idag, fanns att hämta ut i receptionen på skolan, AHHH!!!
Min mössa blev så jävla fin, men jag tyckte jag såg urdum ut i den, ska försöka fotografera mitt face i den så ska ni få se, haha! Men jättevacker annars, och den var verkligen värd pengarna.

Stack till körskolan idag, gick bra där som oftast, sen gjorde jag lite prov, gick helt okej! Måste ner dit på måndag eller tisdag igen och plugga som fan, tiden börjar rinna iväg på riktigt nu alltså!
Sen bar det av till skolan & öva med Frida inför den lilla spelningen imorgon, ska bli trevligt. Tyvärr kan jag inte sjunga någonting antagligen pga. min extrema förkylning som gjort mig jättehes, så Frida får ta alla sånger istället, men gör inte mig något, hon är fantastiskt duktig plus att då kan jag koncentrera mig 100% på att spela piano! =)

Så idag blir det projektarbete, pappa ska förhoppningsvis assistera mig lite i studion, kan vara svårt ibland att sätta igång in spelningen helt själv när man befinner sig en bit bort, haha, men det kommer nog bli bra.


Min studentmössa. Det står Madeleine, och Liljestam på nästa sida! På baksidan står det "student 2009". Mycket fin!
1 kommentarer
Postat av: LoEm

Vad tycks om vår-outfiten? :)

2009-03-12 @ 17:18:24
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0