2009.03.09

Måndag idag, men det har faktiskt varit underbart kul!
I skolan har jag bara skrattat idag och stämningen har varit på topp!

Övade med Frida inför fredag, och sen visade hon en låt hon börjat skriva på, den var SKITBRA!
Fick verkligen gåshud och blev kär i den direkt, så jag hoppas på att få vara Fridas pianist till den låten, megafin!

Men idag väntar inget annat än religionsplugg för min del, har provet imorgon.
Imorgon är det även intagningsprov på estetiska musikgymnasiet i Landskrona, vilket innebär att vi inte har några lektioner med våra estetlärare, alltså har vi bara religionslektionen, kl 13.30, hahaha!
Så jag ska ta en körlektion vid kl 11.20 istället! =)


1 kommentarer
Postat av: Frida.

Gaaah du ska SJUNGA på låten:D!!

2009-03-09 @ 20:35:32
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0