2009.06.20

Midsommar blev en lugn och trevlig dag tillsammans med Marianne & Stefan som är vänner till familjen (plus deras vänner), men fy vilket väder vi fick. Vi satt hos våra vänner på deras fina altan, och det bara öste ner regnet.. det åskade, blixtrade och blåste som bara den. Men, vi hade supertrevligt ändå! Jag menar, sällskapet var toppen så det kan ju inte bli så tråkigt pga. vädret!

Jag är supernöjd iallafall, med sällskapet, musiken.. och ja just det, MATEN! Herregud. Potatisgratängen och köttbullarna.. jag blir hungrig nu när jag tänker på det. Fantastiskt gott! Sen jordgubbarna till efterätt med grädde och rulltårta var perfekt.. jordgubbarna var helt perfekt. Åh.. mums.

Idag blir det att göra någonting så roligt som att städa. Kul va? Näe, inte direkt, men det måste faktiskt göras någon gång, och i princip allting har stängt idag så man har inget annat att göra! =) Imorgon blir det dock en efterlängtad loppisrunda med familjen!

Lite bilder sen gårdagen:


Det öste ner som sagt..


Mysigt dukat var det, med fina glas, fin duk och massa mysiga ljus!


MAAAAAAAAAAAAAAAT! Jag vill ha det, varje dag. SÅ JÄKLA GOTT!


Efter att mamma varit i farten.. Haha! Tallriken ser fan nästan helt ren ut.


Mamma skålar och ser glad ut. Hon är så otroligt vacker.. också är hon megabrun just nu *avis*!


Midsommarstång, så söt var den!


Denna lilla flaska fastnade jag för.. "Gubben" - Hahaha!

1 kommentarer
Postat av: Julia

såg ut som om du hade en trevlig midsommar dock regnet :P ^^ började regna vertikalt och hagla hos oss, hej vilt hit och dit.



sv: Varsågod ^^ man tackar tackar ^^ är så dålig på bloggdesign, försöker klura ut hur man gör ramar och skit runt kommentartexterna just nu men det verkar ju inte gå ann... vill inte som jag vill!

Bara undrar, hur gjorde du din header separat från allt annat? Den är jättefin ^^



Jag mår bara fin fint, har dock fått körtelfeber, fick det på studenten så kunde inte komma och se er på torget, vilket var jäkligt tradigt. Hur e det sj? ^^



kramar!

2009-06-20 @ 14:19:48
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0