Yäääy!

Spelning om några timmar, och ytterligare en spelning imorgon. Känns trevligt, dock ska vi vara ute.. Spela ute, i extrem värme.. OOH! Men det får gå ändå, kanske bättre det än att sitta inne i någon lokal som kan inte har fungerande ventialtion osv. Haha!

Fick ett samtal från Malmö för knappt en halvtimme sen, ska komma på arbetsintervju på tisdag den 7:e, ska bli riktigt nice! Sjukt trevlig människa jag pratade i telefon, så får hoppas att de tycker om mig så pass att jag är värd en anställning.. hahaha!

Nu ska jag nog försöka fixa håret, kan inte bestämma mig om jag ska platta det eller inte.. Det är så varmt, och råkar man då svettas blir håret lite lockigt ändå.. i-landsproblem. Herrejösses!

Ska bli spännande med intervju, håll tummarna för mig! =)
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Ah okej. Men det är inga pengar du kan leva på om du flyttar hemifrån t.e.x?



Vad är det för anställnings intervju du ska på? :)

2009-07-03 @ 13:16:54
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0