Vad underbart!

Fick precis bekräftat att jag har lite att göra i helgen, haha!

På lördag kl 12 är det dop som gäller i stan, efter det bär det av till Höllviken för ett bröllop, och
efter det bär det av upp mot Östergötland för att hälsa på mormor framför allt.. Så det blir lite att göra får jag ju säga. Men vet ni vad? I love it.

Känns underbart bra. Vet ni vad som hade varit pricken över i:et? Om restaurangen på Råå Camping hade ringt och velat ha dit oss någon helg igen.. Det vore underbart, men jag är störtnöjd ändå. Det är en otrolig känsla att få jobba med det man älskar att göra.

Jag har även försökt bestämma mig för en klänning, och det blir någon utav dessa två. Snälla, hjälp mig nu i slutdilemmat!

Vilken? 1 eller 2?

    
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0