Underbar dag

Wow vilken dag!

Mamma blev superglad för sina presenter! Hon fick en superfin locktång av pappa, och 250kr på HM + ett antikt halsband av mig & min bror. Hon blev som sagt jätteglad, och det känns väldigt bra!

Vi stack som sagt ner mot Ystad, och har haft så trevligt. På vägen dit, i Skurup, hittade vi en loppis som hade SÅ jäkla mycket saker! Köpte massa fina gamla kort, och en grymt snygg väska. Väskan kostade bara 10kr... Hahaha! Underbart!

Vidare mot Ystad hälsade vi snabbt på ett par vänner till oss, dem blev lagom överraskade kan man ju säga, och sen efter det gick vi en runda på stan. Hittade en fin top och en skitsnygg väst på HM's rea. Toppen fick jag för 20kr och västen för 50kr! Superklipp får jag ju säga! =)

Vi avslutade dagen med att käka i Häljarp hos en nära vän till familjen. Vi hade berättat för honom, ägaren alltså, att mamma fyllde 50 år i förväg. Så när vi kom dit så åt vi, sen kom dem upp med en liten glasstårta och jättefina ballonger till mamma! Skitsöta var dem, plus att vi fick middagen av honom. Man tackar så hemskt mycket. Riktiga vänner märker man vilka det är, helt klart.

Nu ikväll har man städat till det lite, radade upp alla mina skor längs min vägg.. FAAAN vad många jag har. Får nästan dåligt samvete. Herregud! Men gjorde det för att jag måste ha mer plats till mina kläder.. vilka jäkla i-landsproblem man har. Jösse namn!

Nu ska jag bara ta det lite lugnt, sen blir det att sova. Ska upp tidigt imorgon också! Fick reda på idag att det blir en spontan spelning för mig & pappa imorgon i Råå, ska bli trevligt. Har även spelning på Strandpaviljongen i Landskrona på lördag.. Lite jobb är inte fel! =)

Här har ni lite bilder från min dag:


Här stannade vi till. Ett fantastiskt vacker ställe som heter Abbekås!


Vackra blommor i fina Ystad..


Asball bil i centrala Ystad!


Skitfin väst, 49,50kr från HM.


Nya toppen för 20kr från HM, och en skitfin väska från loppis, 10kr!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0