Nya kavajen!

Åh vad glad jag blev nu när posten kom!

För några dagar sedan vann jag en kavaj på tradera, helt oanvänd med alla prislappar kvar osv, för endast 1kr! Billigt om ni frågar mig, haha! Frakten blev på 48kr visserligen, men 49kr för en helt ny kavaj är väldigt billigt.

Bilderna gör inte den rättvisa alls, den är svart med svart broderi på, och är bara så galet snygg.. Figursydd och satt perfekt, men här får ni en uppfattning om hur den ser ut åtminstone. Tradera is the shit!

  




2 kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ;)



Jag har en B kupa och den passar bra på mig. Så större går, men även mindre. Om du vill kan jag ta mått på den?



Det blir som på bilden, skulle jag tro. Den sitter riktigt fint, skulle inte sålt den om jag inte var i så stort behov av pengar :/ tyvärr.

kram

2009-07-28 @ 15:12:56
URL: http://clothesforyou.blogg.se/
Postat av: michelle

Snygg kavaj hörru! :D

2009-07-29 @ 07:42:20
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0