Ice Age 3 - SE DEN!

God kväll kära läsare! (Ni är många fler idag, tackar för intresset!) ♥

Gå & se "Ice Age 3" - SUPERBRA! Den visningen vi såg var på kvällen, så de som var där var från min ålder och upp över mina föräldrars ålder.. ALLA asgarvade. Helt fantastiskt! Hahaha, se den. Den är galen och fullkomligt underbar!

Jag tyckte faktiskt den tredje filmen var bättre än tvåan, det är ju en smaksak, men jag skrattade otroligt mer i denna tredje film.. galenskaper till max, och massa sötnosar! Hahaha! =) Värd pengarna i alla fall.

Nu ska jag snart sova, för imorgon blir det upp tidigt, mammsen fyller år!

NI ska få se två bilder här ikväll! Den ena är på hur min hund låg i soffan imorse! Ingen har lagt kudden över honom.. hur han gjort? Så jäkla söt!

Sen fotograferade jag himlen skitsnabbt vid en stoppskylt på vägen hem från bion! =)

Hörs imorgon! ♥


Nyvaken, och undrar vad vi tittar på.. min älskade vän!


Jag älskar svenska sommarkvällar.. 20 grader, solnedgångar.. så underbart!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0