2009.07.27

Goddag!

Ni måste hjälpa mig nu. Den 6:e august är det ju som sagt final i Sommarchansen i Pildammsparken, men jag har inte någon skitsnygg klänning att ha på mig. Jag ska sjunga låten "Hurt" av Christina Aguilera, och vill gärna köra på det lite klassiska utseendet, det mer eleganta ni vet.

Så, jag har lite klänningar jag spanat in. Men vilken tycker ni är mest passande/snyggast? Snälla, er hjälp betyder så mycket!

                               


Den sista är jag nog mest inne på, den är sjukligt snygg.. men snälla ni, HJÄLP MIG! Det räcker att ni skriver ett nummer för vilken klänning ni "röstar" på. Behöver all hjälp jag kan få! ♥

4 kommentarer
Postat av: Filippa

Den sista! :)

2009-07-27 @ 15:50:31
Postat av: A

näst sista blir snyggast, bryter av mot ditt svarta hår, ser lite sådär oskuldsfull ut (passande till låten) svarta skor till det och en lätt makeup med sotade ögon.

2009-07-27 @ 16:27:38
Postat av: Mysan

Sv: Klänningen finns kvar, och den är inte genomskinlig :P

maila mig om du är intresserad så kan vi prata om kontonummer och adress där :)

2009-07-27 @ 16:34:54
URL: http://vivalamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min klänning ;) haha

nej, men jag tror att den skulle kunna passa eftersom den är väldigt elegant men samtidigt följer kroppen på ett väldigt smickrande sätt. Sexigt, snyggt och elegant på samma gång!



Lycka till :D

kram



2009-07-28 @ 10:42:56
URL: http://clothesforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0