2009.07.26

Heeeeej Allihopa!

Jag mår suveränt idag. Kunde inte somna förrän vid 4 inatt pga. spelningen, men fy fan vad jag mår bra. Spelningen igår var ännu bättre än i förrgår, och succé är bara förnamnet. Jag märkte direkt när jag kom dit att det var en annan, positivare stämningen än i förrgår, och folket började sjunga med redan innan första timmen hade gått (första timmen spelar vi bara soft musik), och de började skrika efter tempomusik, så det var alldeles underbart. Den sista 1½ timmen stod folket uppe vid oss, dansade och sjöng med.. Haha, det var alldeles underbart!

Igår hade jag på mig ett par nya svarta satinshorts jag hittade på Gina Tricot i Lund, skitsnygga! 49kr på rean kostade dem, och de var så sköna. Till det hade jag ett tajt snyggt vitt linne, och en svart kavajliknande bolero. Hann faktiskt inte fotografera det dock, det var pang på när vi väl kom dit.

Jag är iallafall väldigt nöjd, och jag kommer sakna personalen på Lime Restaurang något enormt.. dem är så galet trevliga. Kommer bli så tomt att inte åka dit en fredag, jag trivs ju så bra! Men så är livet...

Idag bär det av till min faster och hennes familia för att umgås lite. Jag bjuder på en bild jag hann ta igår innan vi stack, blev supernöjd med eyelinern igår. Ni skulle sett sminkningen i verkligheten, blev skitsnyggt!

Hörs senare allihopa! ♥

1 kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeej=)

Hoppas allt är bra med er, hörde att ni kommer till Rimforsa nästa helg =) Jag tänkte åka ner till mormor på söndagen och hoppas att jag får träffa er då me=)

Kramar // kusin Johanna

2009-07-26 @ 17:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0