2009.07.24

Hello People!

Vaknade upp med ett leende idag, och sen såg jag mitt hue' i kvällsposten.. mindre roligt. Hahahaha! Men det var bra skrivet dock om det hela. Jag är nöjd!

Idag ska det bli mer kul! Jag & pappa återvänder för tredje gången till Råå Camping i Helsingborg för en spelning. Men jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig.. det är kris. HJÄLP MIG! Sist hade jag en röd fodralklänning.. kan ju inte ha samma liksom. Fasiken alltså, haha!

Ska snart in till stan och köpa massa vatten. Det vi har nu, och har haft ett tag är inte direkt drickbart i hela kommunen. Tydligen har det visat sig att vattnet nu kommer ifrån Höör, för att där vattnet egentligen kommer ifrån, alltså Småland, på vägen har det hänt någonting som dem måste fixa det, så i oktober blir det samma vatten igen. Detta vatten vi har nu innehåller så himla mycket kalk att det inte alls är bra för kroppen överhuvudtaget. Nivåhalten för kalk på det "vanliga" vattnet från Småland är på 3,2, helt okej, men det från Höör är på 9! Stor skillnad, och informationen har tydligen bara getts ut via internet och tidningen.. Hur många vet egentligen om det? Ett brev till varje hushåll borde dem fanimej ha skickat ut. För det är riktigt viktigt, och tänk alla de äldre som kanske inte prenumenerar på tidningen eller har internet? Jävligt illa får jag säga.

Men , nu får jag nog ta och göra mig iordning. Igår tog besöksstatistiken ett bra steg uppåt, så välkomna ni nya läsare, hoppas ni stannar! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0